V qrant müsabiqəsinin qalibi olmuş Qazax şəhər İsmət Qayıbov adına 3 nömrəli tam orta məktəbin “PİSA-da uğurumuz STEAM-dan keçir” adlı layihə uğurla icra olunur
Azərbaycan Respublikası Təhsil
Nazirliyinin Təhsildə İnkişaf və İnnovasiyalar üzrə V qrant müsabiqəsinin fərdi kateqoriyası üzrə qalibi
olmuş Qazax
şəhər İsmət Qayıbov adına 3 nömrəli tam orta məktəbin biologiya müəllimi Şəlalə Məhərrəmovanın "PİSA-da
uğurumuz STEAM-dan keçir” adlı layihəsi uğurla icra olunur. Layihənin məqsədi PISA-da (Şagirdlərin beynəlxalq qiymətləndirmə
proqramında) daha uğurlu nəticə əldə etmək məqsədilə regionlarda (Qazaxda)
STEAM mərkəzi açmaq, şagirdlərdə 10 il bundan sonrakı cəmiyyətdə vacib olan
kompetensiyaları formalaşdırmağa nail olmaq və həmin kompetensiyaların səviyyəsini
yerli şəraitdə əvvəlki illərin PİSA tapşırıqları əsasında aprobasiya edərək
STEAM yanaşmasının tətbiqinin PİSA nəticələrinə təsirini müəyyənləşdirməkdir.
Qeyd edək ki, layihənin
icrasına 15 sentyabr 2021-ci il tarixdən başlanıb. Cari ilin 1 oktyabrında isə
layihə ictimaiyyətə təqdim olunub. Təqdimat zamanı
layihənin əsas məqsədi və fəaliyyəti haqqında məlumatlar verilib. Məktəb
direktoru Ruslan Rzayev tərəfindən STEAM laboratoriyasının təşkili üçün sinif
ayrılıb, STEAM laboratoriyası noutbuklar və internet təminatı ilə təchiz edilib.
Laboratoriyada kiçik STEAM kitabxanası da mövcuddur. Layihə əsasında növbəti
hədəf məktəbin valideyn kontingenti olub. Oktyabrın 6-da valideynlər üçün
onlayn seminar təşkil olunaraq onlara 2030-cu ildə əsas vacib olan
kompetensiyalar və peşələr haqqında ətraflı məlumat verilib. İzah olunub ki, əgər
övladları indi bu STEAM bacarıqlarına yiyələnməsələr onların yaşadıqları gələcəkdə
iş tapmaları çətin olacaq. STEAM dərslərinin
mahiyyəti izah olunduqdan sonra layihənin eksperti məktəbin xarici dil müəllimi,
Əməkdar müəllim Tahirə Xasməmmədova tərəfindən şagirdlər arasında sorğu keçirilərək
ilkin mərhələ üçün dərslərdə iştirak edəcək şagirdlər seçilib. Seçimin ikinci mərhələsində
(7-8 oktyabrda) şagirdlərə əvvəlki illərin PİSA qiymətləndirilməsində istifadə
olunan tapşırıqlar verilərək həmin tapşırıqların cavablarına əsasən 2 STEAM
qrupu formalaşdırılıb. Hər STEAM sinifinə 20 nəfər şagird seçilib. 14-15 oktyabr tarixlərindən
ilk STEAM dərsləri başlayıb. Şagirdlər dərslərə xüsusi maraq göstərirlər, hətta
könüllü olaraq çox sayda şagird müracət edir. Hər həftənin cümə axşamı və cümə
günləri keçirilən STEAM dərslərində şagirdlər makecode.microbit.org saytında
proqramlaşdırma işləri aparırlar. Bundan sonra müxtəlif
inteqrativ layihələr işləyəcək şagirdlər ilk robotlarını quraşdıracaqlar.
Şagirdlərə STEAM əsaslı layihələrdə fənlərin inteqrasiyasını təmin etmək üçün fənn
müəllimlərindən ibarət işçi qrupu yaradılıb. İşçi qrupunda olan kimya müəllimi
Vəfa Pirvəliyeva, informatika və riyaziyyat müəllimi Könül Abdullayeva,
coğrafiya müəllimi Xalidə Abdullayeva hər zaman şagirdlərə öz fənləri çərçivələrində
dəstək olacaqlar. Hazırda STEAM dərsləri
davam edir. Dərslərə xüsusi maraq göstərən şagirdlər də var. BBC Mikrobitlər
üçün kodlar proqramlaşdırılır. Şagirdlərin marağı kodlaşdırmaya o qədər
güclüdür ki, hər yeni kodu özləri araşdırıb tapır və yoldaşlarına izah edirlər.
Dərs prosesi tamamilə şagirdlərin maraq və həvəslərinə köklənib. Dərs prosesini
özləri idarə edir, özləri izah edir, özləri kəşf edir, növbəti dərsin planını
qurur, əməkdaşlıq şəraitində bir-birini öyrədirlər. Layihə rəhbəri Şəlalə
Məhərrəmova V-VI sinif şagirdlərinin qısa müddətdə mütəxəssis kimi formalaşdıqlarını
bildirir. Onların izah etdikləri "Temperaturun ölçülməsi”, "Addım ölçən”,
"Mikrokalkulyator”, "Zərlər”, "Mənim ilk musiqim”, "3D qələmlə yaradıram” və s.
mövzuları nümunə göstərir. Layihə rəhbəri Gülbadam Abdullayevanın, Asif Həsənlinin,
Aylin Həsənlinin, Mələk Salehovanın, Fərid Yusifovun, VIII sinif şagirdi Ləman
Aydınovanın isə STEAM vəsaitinin baş redaktoru kimi xüsusi fərqlənən və müəllimlik
edən şagirdlər olduqlarını qeyd edir.
GOYEZEN.AZ
Facebook-da paylaş