Qlobal Bakı Forumu Azərbaycanın mədəni, iqtisadi, siyasi baxımdan gücünü dünyaya bir daha nümayiş etdirir
Qlobal Bakı Forumu Nizami Gəncəvi
Beynəlxalq Mərkəzinin təşkilatçılığı ilə keçirilən ənənəvi Forumdur. 2013-cü
ildən bəri müxtəlif qlobal məsələlərə həsr olunmuş sayca 8 forum keçirilmişdir.
Forumun əsas təşəbbüskarlarından biri Nizami Gəncəvi Beynəlxalq Mərkəzidir.
Nizami Gəncəvi Beynəlxalq Mərkəzi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham
Əliyevin 23 dekabr 2011-ci il tarixli Sərəncamına
əsasən təsis edilib. Hazırda Prezidentin dəstəyi və himayədarlığı ilə öz
fəaliyyətini davam etdirir və Azərbaycan üçün böyük əhəmiyyətə malikdir. Bu cür
forumların Azərbaycanda keçirilməsi ölkəmizin mədəni, iqtisadi, siyasi baxımdan
gücünü dünyaya bir daha nümayiş etdirir. 16 iyun 2022-ci il tarixində Bakı Qlobal Forumunun
növbəti - IX toplantısı keçirilmiş və bu dəfəki Forumun mövzusu "Qlobal dünya
nizamına təhdidlər” başlığı altında reallaşmışdır. Ənənəvi
olaraq Prezident İlham Əliyev Forumda iştirak etmiş və geniş nitqlə çıxış
etmişdir. Prezident çıxışında Forumun aktuallığı, post müharibə
dövründə Azərbaycan, hazırkı dünya böhranı, təhlükəsizlik məsələləri, yeni
kommunikasiyalar, Ermənistanla münasibətlər, Zəngəzur dəhlizi və digər vacib
mövzular barədə ətraflı təhlillər və ciddi mesajlar vermişdir. Forumun
əhəmiyyətindən danışan ölkə başçısı bildirmişdir ki, Qlobal Bakı Forumunda
aparılan müzakirələr və fikir mübadilələri dünya gündəmində yer alan ən mühüm
problemlərin araşdırılmasına və həllinə töhfə verəcək. Nizami Gəncəvi
Beynəlxalq Mərkəzi qlobal problemlərin həlli yollarını araşdıran və bu barədə
dünya ictimaiyyətini məlumatlandıran beynəlxalq mərkəzə çevrilib. Təhlükəsizlik
məsələləri beynəlxalq arenada, beynəlxalq gündəlikdə duran əsas məsələlərdən
birinə çevrilib. Avropadakı cari vəziyyət barədə açıq müzakirələrin aparılması
tələb olunur. Qlobal Bakı Forumu bunun üçün mükəmməl platforma olaraq çıxış
edir. Enerji bazarlarındakı vəziyyət
barədə danışan Prezident İlham Əliyev qeyd etmişdir ki, mövcud vəziyyət
istehsalçılar və istehlakçılar arasında qeyri-bərabərsizliyə yol açır və bu,
həmçinin istehsalçılar üçün də riskdir. Əgər kimsə neft və qaz istehsal edən
ölkələrin bu yüksək qiymətlərə görə çox sevindiyini düşünürsə, bu, düzgün
dəyərləndirmə deyil. İstehsalçılar və istehlakçılar arasında maraqlar
tarazlığı, sabit bazar - istehsalçılara həqiqətdə bu, lazımdır. Azərbaycanın möhtəşəm qələbəsindən
danışan dövlətimizin başçısı qürurla vurğuladı ki, Azərbaycan müharibədə qalib
gəldi, müharibə ədalətli idi, müharibə labüd idi və ədalətin, beynəlxalq
hüququn və Azərbaycan xalqının milli ləyaqətinin bərqərar olunması ilə nəticələndi.
İndi biz sülh haqqında danışırıq. İndi sülh, əməkdaşlıq yaratmaq vaxtıdır və
Azərbaycan bunun üzərində çalışır. Prezident otuzillik işğalın ağır
nəticələrinə də toxunmuş və bildirmişdir ki, Azərbaycan sülhü sabitlik və
regionun dayanıqlı inkişafı naminə istəyir. Atılan addımlar qarşılıqlı
olmalıdır. Gələcəkdə qarşılıqlı olaraq hər hansı ərazi iddialarından
çəkinməliyik. Azərbaycan artıq sərhədin delimitasiyası ilə bağlı komissiya
yaradıb. Ölkəmiz eyni addımı Ermənistandan da gözləyir. Prezident İlham Əliyev çıxışında
həmçinin ATƏT-dən mandat almış Minsk qrupunun 28 il ərzində heç bir nəticə əldə
etmədiyini vurğulamış və bildirmişdir ki, Minsk qrupu ilə bağlı hər hansı
spekulyasiya Azərbaycanda yalnız qıcıq doğurur. Münaqişə həll olunub. Minsk qrupu
tərəfindən işlənib hazırlanmış Madrid prinsipləri həll olunub. İndi biz
Ermənistanla münasibətləri normallaşdırmağın yolları barədə düşünməliyik, sülh
müqaviləsi imzalamalıyıq. Azərbaycan Qarabağ münaqişəsini həll etdikdən sonra
Minsk qrupunun fəaliyyətinə artıq ehtiyac yoxdur. Minsk qrupu funksiyasını
itirib. Azərbaycan sülh razılaşması üzərində çalışmağa başlamağı təklif edir.
Azərbaycan hər iki ölkənin sərhədlərinə və ərazi bütövlüyünə qarşılıqlı hörmət
etmək və tanımaq, indi və gələcəkdə hər hansı bir ərazi iddialarından qarşılıqlı şəkildə
çəkinmək prinsipi də daxil olmaqla, beynəlxalq hüququn beş əsas prinsipini və
bizim təklifin əsasını təşkil edən başqa prinsipləri də irəli sürdü. Yeni kommunikasiyaların açılmasına
da toxunan ölkə başçısı bildirdi ki, kommunikasiyaların açılması ilə bağlı
Ermənistan 2020-ci il 10 noyabr tarixli imzalanmış Üçtərəfli Bəyanata əməl
etməlidir. Azərbaycanın Naxçıvan Muxtar Respublikası ilə əlaqəsi olmalıdır.
Ermənistan tərəfindən kapitulyasiya aktının imzalanmasından bəri bir il
yarımdan çox vaxt keçib, lakin indiyədək heç bir çıxış təmin olunmayıb. Bu,
Ermənistan tərəfindən Üçtərəfli Bəyanatın müddəalarının pozulmasıdır və bu,
regionda bir disbalans yaradır. Zəngəzur dəhlizinin açılması məsələsinin ən
qısa zamanda həlli gələcək regional sülhün fundamental elementlərindəndir. Əgər
bizə bu əlaqə yolu təqdim edilməyəcəksə sülh haqqında danışmaq çətin olacaq və
Azərbaycanın Ermənistanla birgə yaşayış və normal qonşuluq münasibətlərinin
qurulmasına yönəlmiş bütün səyləri uğursuz olacaq. "Qarabağda yaşayan erməni əhalisinin hüquqları və
təhlükəsizliyi nəzərə alınacaq”, -
deyən dövlətimizin başçısı həmçinin qeyd etdi ki, Azərbaycanın bütün əhalisinin
hüquq və təhlükəsizliyi Konstitusiya ilə təmin edilir. Azərbaycan çoxmillətli
ölkədir və erməni əhalisi Azərbaycanın heç də ən böyük milli azlığı deyil.
Ölkənin Konstitusiyasına görə, bütün millətlərin nümayəndələri bərabər hüquqa
malikdir, o cümlədən, illər boyu Azərbaycanda yaşayan ermənilər. Dağlıq Qarabağ
mövcud deyil. Dağlıq Qarabağ Muxtar Vilayəti Azərbaycan parlamentinin qərarı
ilə 1991-ci ilin sonlarında ləğv edilib. Bizim ərazimizdə belə bir inzibati
struktur yoxdur. Bu səbəbdən, dırnaqarası statusla bağlı istənilən istinad yeni
qarşıdurmaya gətirib çıxaracaq. Ermənistan hökuməti bunu anlamalı və tarixi
yenidən yazmaq cəhdlərindən çəkinməlidir, çünki tarix artıq yazılıb. Ceyhunə HÜSEYNOVA, Qazax Rayon Heydər Əliyev Mərkəzinin direktoru
Facebook-da paylaş