Qazaxda Rayon Təhsil şöbəsinin nəzdində yaradılmış işçi qrupunun fəaliyyəti müzakirə olunub
Müasir dünyada hər bir ölkənin
gələcəyi həmin ölkədə təhsilin səviyyəsi ilə ölçülür. Təhsilin inkişafı hər bir
ölkədə inkişaf konsepsiyasının mühüm tərkib hissəsidir. Azərbaycan da bu
ölkələr sırasındadır. Son illər ölkəmizdə təhsilin inkişafı ilə bağlı həyata
keçirilən tədbirlər deməyə əsas verir ki, Azərbaycan öz gələcəyini daha
etibarlı və inamlı görmək əzmindədir. Son 15 ildə ölkəmizdə təhsilin normativ
hüquqi bazasının təkmilləşdirilməsi, maddi-texniki təminatının
yaxşılaşdırılması, təhsil müəssisələrinin informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının tətbiqi sahəsində imzalanan çoxsaylı sərəncamlar ölkədə
təhsil sahəsinə göstərilən diqqət və qayğının bariz nümunəsidir. Bu gün bu fikirlər 2016-cı
ilin oktyabr ayında Qazax Rayon İcra Hakimiyyətinin təşəbbüsü ilə
Rayon Təhsil şöbəsi tərəfindən yaradılmş işçi qrupunun 2016-2017,
2017-2018 və 2018-2019-cu tədris illərində rayon məktəblərində
apardığı monitorinqin nəticələri ilə bağlı keçirilən tədbirdə səslənib. Qazax Gənclər Mərkəzində
keçirilən tədbirdə RİHB aparatının məsul işçiləri, Təhsil şöbəsinin
əməkdaşları, işçi qrupunun üzvləri, məktəb direktorları, direktor müavinləri,
Əməkdar müəllimlər, idarə, müəssisə və təşkilat rəhbərləri, ağsaqqal və
ziyalılar, kəndlər üzrə işçi qrupunun üzvləri, KİV nümayəndələri iştirak
edib. Qazax Rayon İcra
Hakimiyyətinin başçısı Rəcəb Babaşov tədbirdə çıxış edərək qeyd edib ki,
Prezident İlham Əliyevin Azərbaycan təhsilinə diqqət və qayğısı, Heydər Əliyev
Fondunun həyata keçirdiyi layihələr ulu öndər Heydər Əliyevin təhsil siyasətinin
uğurlu davamıdır. Ölkə başçısının təhsilin inkişafına göstərdiyi diqqət
və qayğı onu təsdiqləyir ki, bu mühüm amil son dövrlərdə dövlət siyasətinin
mühüm prinsipləri sırasına daxil edilmişdir. Bu proses təkcə paytaxt ilə məhdudlaşmır,
bölgələri də əhatə edir. İcra
başçısı bildirib ki, hər
kəsə yaxşı məlumdur ki, Qazax rayonu ölkəmizdə təhsilin beşiyi sayılır. Ona
görə də bu sahə ən yüksək səviyyədə olmalı, daha çox inkişaf etməlidir. Rayonumuzda
bunun üçün lazım olan bütün şərait vardır. Məktəblərimizdə qabaqcıl müəllimlər,
təcrübəli pedaqoqlar çalışır. Şagirdlər də müəllimlərin tədrisindən
bəhrələnərək təhsil sahəsində yüksək göstəricilər əldə edir, sevindirici
nəticələr qazanırlar. Zaman-zaman təhsil sahəsində möhkəm zəmin yaranmış, sağlam
bünövrə daha da möhkəmlənmiş, məktəblərdə qabaqcıl ənənə formalaşmışdır. Rayon rəhbəri bildirib ki,
təhsilin daha da inkişaf etməsi, bu sahənin daha da qabaqcıl olması üçün icra başçısı
kimi mən fəaliyyətə başladığım ilk gündən təhsil sahəsinə diqqət və qayğı ilə
yanaşmışam. Təhsilin inkişafı üçün əlimdən gələni əsirgəməmişəm. Müəllimlərə,
eləcə də şagirdlərə rayon rəhbərliyi tərəfindən həmişə diqqət və qayğı
göstərilmişdir. Şagirdlərin müasir standartlara cavab verən məktəblərdə təhsil
almaları üçün yeni məktəb binaları tikilmiş, əsaslı təmir olunaraq yenidən
qurulmuşdur. Müəllimlərin daha yaxşı şəraitdə dərs keçmələri, tədrisin yüksək
səviyyədə aparılması təmin olunmuş, bu sahədə vəziyyət ildən-ilə
yaxşılaşmışdır. Görülən genişmiqyaslı işlərin, həyata keçirilən məqsədyönlü
tədbirlərin nəticəsidir ki, təhsil sahəsində yüksək nəticələr əldə olunmuş,
uğurlu göstəricilər qazanılmışdır.
İcra başçısı qeyd edib ki,
təhsil sahəsi ilə bağlı əldə etdiyimiz ən uğurlu göstəricilərdən biri də işçi
qrupunun yaradılması oldu. İşçi qrupunun yaradılmasında əsas məqsəd məktəbləri
nəzarətdə saxlamaq deyil, əksinə təhsil sahəsinin inkişaf etdirilməsi idi. İstəyimiztəhsilin keyfiyyətinin artırılması, fənlərin tədrisi vəziyyətinin
yüksəldilməsi, qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi və yayılmasını təmin etməkdir. Bundan
əlavə, şagirdlərin
dərsə davamiyyətini, müəllimlərin dərsə hazırlıq səviyyələrini müəyyən etmək və
seçilən müəllimləri yüksək qiymətləndirmək idi. Eyni zamanda, məktəbdə
müəllim-direktor, müəllim-şagird və müəllim-valideyn münasibətlərini
formalaşdırmaq idi. Ötən müddət ərzində şagirdlərin dərsə davamiyyət faizi onu
göstərdi ki, biz bu istəyimizə çatdıq. 2016-2017,
2017-2018 və 2018-2019-cu illər üzrə işçi qrupunun yüksək
fəaliyyəti sayəsində təhsilin keyfiyyətinin artırılmasına, məktəblə İcra
Hakimiyyəti arasında sağlam əlaqələrin qurulmasına nail ola bilmişik. Qazax
Rayon Təhsil şöbəsinin müdiri Nizaməddin Babanlı çıxış edərək ölkə başçısının və
rayon rəhbərliyinin təhsil sahəsinə olan diqqət və qayğısından söz açıb. Azərbaycanın istər daxili, istərsə də xarici siyasətində
əldə edilən hər bir uğurun ulu öndər Heydər Əliyevin zəkasının təcəssümü, onun
irsən qoyub getdiyi milli tərəqqi ideyalarının təzahürü olduğunu vurğulayıb.
Qeyd edib ki, Heydər Əliyevin siyasət məktəbinin layiqli yetirməsi olan İlham
Əliyevin böyük siyasətdə atdığı inamlı addımlar nəticəsində Azərbaycanda təkcə
sosial-iqtisadi sistemdə deyil, həm də siyasi və ictimai təsisatlarda əsaslı
yeniliklər olmuş, səmərəli intensiv islahatlar aparılmışdır. Ölkə Prezidentinin
qayğısı, Təhsil Nazirliyinin təhsilin daha da inkişafı naminə həyata keçirdiyi
çox mühüm işlər hesabat dövründə qarşıya qoyulmuş vəzifələrin həllində əsas rol
oynamışdır. 2018-2019-cu
tədris ilinin göstəriciləri haqqında məlumat verərək bildirib ki, ötən tədris illərində olduğu kimi 2018-2019-cu
tədris ilində də rayonun ümumtəhsil məktəblərində Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti İlham Əliyevin 2013-cü il 24 oktyabr tarixli Sərəncamı ilə təsdiq
edilmiş "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası”nda qeyd olunan ümumi təhsil sisteminin müasir dövrün tələb və
çağırışlarına uyğun inkişafı ilə bağlı müəyyənləşdirilmiş hədəflərdən irəli
gələn vəzifələrin yerinə yetirilməsi,uğurlu nəticələrin əldə olunması üçün səmərəli keyfiyyət dəyişikliklərinə
nail olmaq və bu prosesdə yerli təhsili idarəetmə orqanlarının, məktəb pedaqoji
kollektivlərinin imkanlarının səfərbər edilməsi daim diqqətdə saxlanılmış, "Təhsildə keyfiyyət
ili” ilə bağlı Nazirliyin Fəaliyyət planında nəzərdə tutulmuş mahiyyətcə
inkişafyönlü tədbirlərin reallaşdırılması istiqamətində məqsədyönlü təşkilati
tədbirlər cari tədris ilində də davam etdirilmişdir. Bildirib ki, qeyd olunan tədris ilində rayon Təhsil
şöbəsinin tabeliyində 33 tam orta, o cümlədən 1 məktəb-lisey, 6 ümumi orta, 6
ibtidai məktəb, 2 məktəbdənkənar müəssisə fəaliyyət göstərmişdir. Ümumtəhsil məktəblərində 12882, o cümlədən 1048 nəfər
məktəbəhazırlıq qrupunda təhsilə cəlb edilmişdir. Şagirdlərin təlim-tərbiyəsi
ilə 1685 nəfər müəllim məşğul olmuşdur. Rayonun ümumtəhsil məktəblərində 621 nəfər texniki işçi fəaliyyət göstərmişdir. N.Babanlı qeyd
edib ki, bu gün Azərbaycanın ən ucqar kəndlərində belə şagirdlər yeni
məktəblərdə təhsil alırlar. Bu onun göstəricisidir ki, dövlət təhsilin
inkişafına, onun maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsinə böyük qayğı
göstərir. Təhsil
islahatlarına başlanıldığı vaxtdan məktəb tikintisi prioritet sahəyə
çevrilmişdir. Xüsusilə Prezident İlham Əliyevin hakimiyyəti dövründə
bu sahədə çox mühüm nailiyyətlər əldə olunmuşdur. Bunun nəticəsidir
ki, hətta, ən ucqar dağ kəndlərində belə, yeni təhsil ocaqları tikilərək
istifadəyə verilib. Sosial-iqtisadi vəziyyətin çətin olduğu dövrdə də
məktəb tikintisi diqqətdən yayınmır, yeni məktəblər inşa edilir, əsaslı təmir
işləri həyata keçirilir. Natiq Respublika Prezidenti İlham Əliyevin dəstəyi
və qayğısının nəticəsi olaraq, 2018-2019-cu tədris ilində Qazax rayonunda
ümumtəhsil məktəblərinin əsaslı təmiri və maddi-tədris bazasının möhkəmləndirilməsi
sahəsində aparılan işlərin ardıcıl davam etdirildiyini də bildirib. Qazax şəhər
S.Vurğun adına 2 saylı tam orta məktəbin əsaslı şəkildə təmir edilərək
şagirdlərin və pedaqoji kollektivin ixtiyarına verilməsini bu sahədə olan
uğurlu göstəricinin əyani sübutu kimi qiymətləndirib.
"Dövlət ümumi təhsil müəssisələrində
çalışan bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi aparılan müəllimlərin
dərs yükünün və əməkhaqqının artırılması haqqında” Respublika Prezidentinin 16
yanvar 2015-ci il tarixli 994 nömrəli Sərəncamına əsasən bilik və
bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi aparılan müəllimlərin həftəlik dərs
yükü normasının 1,5 dəfə, aylıq vəzifə maaşlarının isə orta hesabla 2 dəfə
artırıldığını diqqətə çatdırıb. 2016-2017-ci tədris ilində Təhsil
Nazirliyinin "Kənd yerlərindəki ümumtəhsil məktəblərinə pedaqoji kadrların cəlb
olunmasının həvəsləndirilməsi tədbirləri haqqında” müvafiq əmrinin icrasının daim
diqqət mərkəzində saxlanıldığını qeyd edib. Rayonun ucqar kənd məktəblərində
işləyən 41 nəfər müəllimə H-1 və H-2 istiqamətlər üzrə həvəsləndirmə tədbirləri
şamil edildiyini söyləyib. Ümumilikdə müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsindən
keçən 51 nəfər gənc müəllimin rayonun ümumtəhsil məktəblərində ixtisaslarına
uyğun olaraq işlə təmin olunduğunu, onlardan 27 nəfərin Qazax rayonunda
qeydiyyatda olan fənn müəllimləri olduğunu diqqətə çatdırıb. 2017-2018-ci tədris
ilində ümumi
təhsil müəssisələrinə müəllimlərin işə qəbulunun və yerdəyişməsinin keçirilməsi
barədə Azərbaycan Respublikası təhsil nazirinin əmrinə uyğun olaraq
2018-2019-cu tədris ilinə ümumi təhsil müəssisələrinə müəllimlərin işə qəbulu və
yerdəyişməsi üzrə müsabiqənin təşkili və keçirilməsi prosesinin tənzimlənməsi
haqqında Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin 8 may 2018-ci il № F-346 saylı əmrinə uyğun
olaraq 2018-2019-cu tədris ilində müəllimlərin işə qəbulu və yerdəyişməsi müsabiqəsindən
keçən 41 nəfər gənc müəllimin Qazax rayonunun ümumtəhsil məktəblərində
ixtisaslarına uyğun olaraq işlə təmin olunduqlarını da vurğulayıb. Onlardan 20
nəfər Qazax rayonunda qeydiyyatda olan fənn müəllimləri olduğunu bildirib. N.Babanlı ölkə Prezidenti İlham Əliyevin tapşırığına
əsasən Rayon İcra Hakimiyyəti tərəfindən həyata keçirilən şagirdlərin ölkəmizin
müxtəlif bölgələrinin müasir həyatı, tarixi, mədəni irsi, adət-ənənələri,
özünəməxsus xüsusiyyətləri, ümummilli lider Heydər Əliyevin qurub-yaratdığı
müstəqil Azərbaycanın nailiyyətləri ilə yaxından tanış etmək, Prezident İlham
Əliyevin qətiyyəti və iradəsi ilə respublikamızın dinamik sosial-iqtisadi
inkişafı, gündən-günə abadlaşan şəhər və rayonlarımızın yeniləşən siması barədə
gənclərdə əyani təsəvvür yaratmaq məqsədilə hər il mütəmadi olaraq təşkil
olunan "Ölkəmizi tanıyaq” maarifləndirici tur-aksiyası çərçivəsində rayonumuzun
təhsildə fərqlənən məktəblilərinin payız və yaz tətilində respublikamızın
müxtəlif bölgələrinə ekskursiyalarının təşkil olunduğunu qeyd edib. Həmin tur-aksiyalarda
məktəblilərin "Nə? Harada? Nə zaman?” adlı intellektual oyunlarda öz biliklərini
yüksək səviyyədə nümayiş etdirdiklərini və yarışlardan kubok, diplom və
hədiyyələrlə qayıtdıqlarını bildirib. Ötən ildən
etibarən yeni bir ənənənin əsası qoyulduğunu, "Ölkəmizi tanıyaq” tur-aksiyasında
iştirak edən məktəblilərin öncə "Rayonumuzu tanıyaq” devizi altında təşkil
olunan tur-aksiyada da iştirak etdiklərini qeyd edib. Təhsil Nazirinin 5 avqust 2016-cı il tarixli 549 N-li
əmri ilə uşaqların məktəbəhazırlıq təhsili ilə əlaqədar 2017-2018-ci tədris
ilində 2011-ci il təvəllüdlü 5 yaşlı uşaqların 888 nəfəri 50 qrupda təhsilə cəlb
edilmişdir. 2018-2019-cu tədris ilində 35 ümumtəhsil məktəbi üzrə 5 yaşı tamam
olmuş uşaqların 75 %-ə qədərinin (1048 nəfər) cəlb olunduğu 56 qrup
formalaşdırılmışdır. 2017-2018 və 2018-2019-cu tədris ilində məktəbəhazırlıq
qruplarında dərs aparan müəllimlər tədris ilinin avqust-sentyabr aylarında Təhsil
İşçilərinin Peşəkar İnkişaf İnstitutu tərəfindən təşkil olunmuş təlimlərdə
iştirak etmiş və "Məktəbəhazırlıq qruplarında işin təşkili metodikası və fənnin məzmunu” üzrə
ixtisasartırma proqramının sertifikatlarını almışdır. N.Babanlı dərs ili ərzində ötən tədris ilinin nəticələrinin
təhlili, buraxılış siniflərinin müvəffəqiyyət və keyfiyyət göstəricisi, son 5
ildə buraxılış siniflərinin nəticələri, ali məktəblərə qəbulun nəticələri, tədris
ilində 3,4,5 qiymətlərlə oxuyanların faiz göstəricisi, fənn olimpiadalarının məktəb,
rayon və zona mərhələsinin keçirilməsi, ibtidai siniflərdə şagirdlərin oxu,
yazı və riyazi bacarıqlarının öyrənilməsi, fənlərin tədrisi vəziyyətinin
yoxlanılması, buraxılış siniflərində əlavə məşğələlərin təşkili, şagird nailiyyətlərinin
qiymətləndirilməsi, qabaqcıl pedaqoji təcrübənin öyrənilməsi və yayılması məqsədilə
açıq dərslərin keçirilməsi, təmayül siniflərində təhsilin təşkili, dərsdənkənar
tədbirlərin keçirilməsi, istedadlı şagirdlərlə aparılan işlərin vəziyyəti,
valideynlər üçün açıq qapı günlərinin keçirilməsi, fənn aylıqlarının keçirilməsi,
fənn müəllimlərinin pedaqoji mühazirələrdə iştirakı, məktəb rəhbərlərinin
hesabatlarının dinlənilməsi ilə əlaqədar görülən müvafiq işlər barədə də məlumat
verib. Qeyd edib ki, 2017-2018-ci tədris ilində tam orta təhsil səviyyəsində
təhsilini başa vuran 676 nəfər məzundan 509 nəfər ali məktəbə qəbul
imtahanlarında iştirak etmiş, onlardan 274 nəfər ali təhsil müəssisələrinə qəbul
olmuş, 49 nəfər 500-dən,19 nəfər isə 600-dən yuxarı bal toplamışdır. Cari tədris
ilində məzunlarımızın qəbul olma göstəriciləri 54,15 % olmuşdur. Ötən illərin məzunlarından 55 nəfər ali təhsil
müəssisələrinə qəbul olmuşdur. Tam orta təhsil səviyyəsini başa vuran 77 nəfər
məzun orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul olmuşdur. Ümumi orta təhsil səviyyəsində 107 nəfər məzun
orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul olmuşdur. Dövlət İmtahan Mərkəzinin
verdiyi məlumata görə Qazax rayonu 2018-ci ildə Ali məktəblərə tələbə qəbuluna
görə Respublika üzrə III yeri tutmuşdur. 2018-2019-cu tədris ilində Qazax rayonunun
ümumtəhsil məktəblərini 702 nəfər
bitirmişdir. Onlardan 456 nəfər ali və
orta ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul imtahanlarında iştirak etmişdir. 358 nəfər ali təhsil müəssisələrinə
qəbul üçün müsabiqə şərtini (Müsabiqəyə dövlət sifarişi əsasında ümumi
balı 200-dən, imtahanın ikinci mərhələsi üzrə balı 100-dən az olmayan
abituriyentlər, ödənişli əsaslarla ayrılmış yerlərin müsabiqəsinə ümumi balı
150-dən və imtahanının ikinci mərhələsi üzrə balı 50-dən az olmayan) ödəmişdir. İlkin nəticələrə görə 10 nəfər 600-dən, 25 nəfər isə 500-dən yuxarı bal toplamışdır. Qazax RİHBA-da aparıcı məsləhətçi psixoloq Kəmalə Cəfərova 2016-2017,
2017-2018 və 2018-2019-cu tədris illərində işçi qrupunun təhsilin keyfiyyətinin
artırılması, fənlərin tədrisi vəziyyətinin yüksəldilməsi, qabaqcıl təcrübənin
öyrənilməsi və yayılması məqsədilə məktəblər üzrə apardığı monitorinqin
nəticələrinə dair geniş məruzə ilə çıxış edərək ətraflı məlumat
verib. Qeyd edib ki, təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyasına uyğun olaraq 2016-2017-ci tədris ilinin "Təhsildə dəyərlər ili” elan
olunması ilə əlaqədar 2016-2017-ci tədris ilində təhsilin keyfiyyətinin artırılması,
fənlərin tədrisi vəziyyətinin yüksəldilməsi, qabaqcıl təcrübənin öyrənilməsi və
yayılması ilə əlaqədar Qazax rayon Təhsil şöbəsinin 5 oktyabr 2016-cı il
tarixli №23 saylı Əmri ilə qabaqcıl metodist və müəllimlərdən ibarət işçi qrupu
yaradılmışdır. 2016/2017-ci tədris ili ərzində işçi qrupu tərəfindən rayonun 38 ümumtəhsil məktəbi üzrə Azərbaycan
dili və ədəbiyyat, riyaziyyat, ibtidai sinif, fizika, kimya-biologiya, tarix,
coğrafiya, xarici dil fənləri üzrə 268 dərs
dinlənilmişdir. Dərs dinləmələr zamanı müəllimlərin təşkilati, tərbiyəvi, təlim
fəaliyyəti, şagirdlərin təlim fəaliyyəti öyrənilmiş, müzakirələr aparılmış, fənn
müəllimlərinə metodiki köməklik göstərilmişdir. Fənn müəllimlərindən 86 nəfərin dərsi yüksək, 169 nəfərin dərsi orta, 13 nəfərin dərsi isə zəif qiymətləndirilmişdir. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirinin 2017-2018-ci dərs ilinin "Ümumi
təhsildə keyfiyyət ili” elan edilməsi barədə28
avqust 2017-ci il tarixli №261 saylı Əmrinə uyğun olaraq 2017-2018-ci
tədris ilində təhsilin keyfiyyətinin artırılması, fənlərin tədrisi vəziyyətinin
yüksəldilməsi, qabaqcıl təcrübənin
öyrənilməsi və yayılması ilə əlaqədar Qazax Rayon Təhsil şöbəsinin 4 oktyabr
2017-ci il tarixli № 57 saylı Əmri ilə qabaqcıl metodist və müəllimlərdən ibarət
işçi qrupu yaradılmışdır. Tədris ili ərzində işçi qrupu tərəfindən rayonun 40 ümumtəhsil məktəbi üzrə Azərbaycan
dili və ədəbiyyat, riyaziyyat, ibtidai sinif, fizika, kimya-biologiya, tarix,
coğrafiya, xarici dil fənləri üzrə 392 dərs dinlənilmiş, müzakirələr aparılmış, fənn müəllimlərinə metodiki köməklik
göstərilmişdir. Fənn müəllimlərindən 59 nəfərin dərsi yüksək, 177 nəfərin dərsi yaxşı, 121 nəfərin dərsi orta, 35 nəfərin dərsi isə zəif qiymətləndirilmişdir. Nəticəsi yüksək olan 59 müəllimə
təşəkkür elan edilmişdir, 35 zəif nəticəsi olan müəllimə məktəb direktorları tərəfindən
intizam tənbeh tədbirləri görülmüşdür. İşçi qrupu tərəfindən yüksək qiymətləndirilən
gənc müəllimlər - Kosalar kənd tam orta məktəbin fransız dili müəllimi Həbibə
Mustafayeva, Fərəhli kənd tam orta məktəbin ingilis dili müəllimi Humay Əfəndiyeva,
Aslanbəyli kənd tam orta məktəbin kimya müəllimi Elmar İbrahimovun qabaqcıl gənc
müəllimlər kimi adları qeyd edilmişdir. Təhsil Nazirinin "Prioritet
fəaliyyət istiqamətləri haqqında” F550 saylı Əmrinə müvafiq olaraq 2018-2019-cu
tədris ilində təhsilin keyfiyyətinin artırılması, fənlərin tədrisi vəziyyətinin
yüksəldilməsi, qabaqcıl təcrübənin
öyrənilməsi və yayılması ilə əlaqədar Qazax rayon Təhsil şöbəsinin 8 oktyabr
2018-ci il tarixli № 115 saylı Əmri ilə qabaqcıl metodist və müəllimlərdən
ibarət işçi qrupu yaradılmışdır. 2018-2019-cu tədris ilinin birinci yarımilində oktyabr ayının 16-dan dekabr ayının 18-dək
işçi qrupu tərəfindən rayonun 20 ümumtəhsil
məktəblərində (Qazax şəhər 3,4,5 saylı, məktəb-lisey, Hüseynbəyli, Daş Salahlı
1,2 saylı, Çaylı 2 saylı, Canalı, Yuxarı Salahlı, Yuxarı Əskipara, Ağköynək,
Sarıvəlli, Birinci Şıxlı, İkinci Şıxlı, Aşağı Əskipara kənd tam orta
məktəbləri, Fərəhli, Barxudarlı, Birinci Şıxlı, Qarapapaq kənd ümumi orta
məktəblər üzrə) Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, riyaziyyat, ibtidai sinif,
fizika, kimya-biologiya, tarix, coğrafiya, xarici dil fənləri üzrə 181 dərs dinlənilmiş, onlardan 23 müəllimin dərsi yüksək, 135 müəllimin dərsi yaxşı, 22 müəllimin dərsi orta, 1 nəfər müəllimin dərsi isə zəifqiymətləndirilmişdir. 2018-2019-cu tədris ilinin ikinci yarımilində mart ayının 6-dan may ayının 14-dək işçi
qrupu tərəfindən rayonun 20 ümumtəhsil məktəblərində Azərbaycan dili və ədəbiyyatı, riyaziyyat, ibtidai
sinif, fizika, kimya-biologiya, tarix, coğrafiya, xarici dil fənləri üzrə 177 dərs dinlənilmiş, fənn
müəllimlərinin təşkilati, tərbiyəvi, təlim fəaliyyəti, şagirdlərin təlim
fəaliyyəti öyrənilmişdir. Onlardan 21müəllimin dərsi yüksək, 125 müəllimin
dərsi yaxşı, 31 müəllimin dərsi isə orta qiymətləndirilmişdir. Zəif
göstəricisi olan müəllim olmamışdır. 2018-2019-cu tədris ili ərzində cəmi 40 məktəb üzrə 358 müəllimin dərsi
dinlənilmişdir. (şəhər üzrə 7ümumtəhsil məktəb, kənd üzrə 33məktəb) Ümumi nəticəyə görə 2018-2019-cu tədris ili ərzində dinlənilən dərslərdən 44 yüksək, 260 yaxşı, 53 orta, 1 zəif qiymətləndirilmişdir. Yekun olaraq, 2016-2017, 2017-2018 və 2018-2019-cu tədris illəri üzrə cəmi 1018 dərs
dinlənilmiş, onlardan 189 dərs
yüksək, 437 yaxşı, 343 orta, 49 zəif dərs kimi qiymətləndirilmişdir. Sonra işçi qrupunun üzvü rayon
Təhsil şöbəsinin metodisti Məhəmməd Cəfərov çıxış edərək işçi qrupunun
fəaliyyətindən, iş prosesindən söz açıb. Monitorinqin həyata keçirilməsində tam
şəffaflığa əməl olunduğunu, hər bir müəllimin dərsinə xüsusi həssaslıqla
yanaşıldığını bildirib. Müşavirədə iştirak edən
Birinci Şıxlı kənd tam orta məktəbin direktoru Məzahir Qocayev, məktəbin Tərəqqi
medallı riyaziyyat müəllimi Oruc Məmmədov, şəhər 2 saylı tam orta məktəbin
direktoru Murğuz Mustafayev, Xanlıqlar kənd tam orta məktəbin biologiya müəllimi,
Əməkdar müəllim Xatın Hüseynxanova, Daş Salahlı kənd 1 saylı tam orta məktəbin direktoru Söylü Xəlilova,
Kosalar kənd tam orta məktəbin direktoru Samir Hüseynov, Çaylı kənd 2 saylı tam
orta məktəbin Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi Məmməd Qocayev, rayon
Suvarma Sistemləri İdarəsinin rəisi Abbas Göyüşov, 107 saylı Qazax Dairə Seçki
Komissiyasının sədri Xəyyam Salehov, BDU Qazax filialının direktoru, dosent
Arif Rüstəmov, direktor müavini, dosent Məmməd Yusifov, rayon mərkəzi
xəstəxanasının baş həkim əvəzi Sevda Məmmədova, ağsaqqal Vilayət İsgəndərov
çıxış edərək respublikamızda, eləcə də Qazax rayonunda təhsil sahəsinə
göstərilən diqqət və qayğıya görə ölkə başçısı İlham Əliyevə, Birinci
vitse-prezident Mehriban xanım Əliyevaya dərin minnətdarlıqlarını bildiriblər.
Rəhbər kimi fəaliyyətə başladığı ilk gündən təhsil sahəsinə olan diqqətinə,
ziyalılara verdiyi dəyərə görə Qazax Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Rəcəb
Babaşova rayon ziyalıları adından sonsuz təşəkkürlərini çatdırıblar. İşçi
qrupunun ötən müddət ərzində fəaliyyətlərini yüksək qiymətləndiriblər. İstər
məktəblər, istər müəllimlər, istərsə də siniflər arasında sağlam rəqabətin
yaranmasında işçi qrupunun fəaliyyətinin mühüm rol oynadığını qeyd ediblər.
Bildiriblər ki, işçi qrupunun fəaliyyəti dövründə qazandığımız ən böyük
uğurlardan biri o oldu ki, ötən il ali məktəblərə qəbulun nəticələrinə görə
Qazax 3-cü yerdə dayandı. Çıxış edənlər bildiriblər ki, işçi qrupunun
məktəblərdə monitorinqi müəllimlərin üzərinə böyük məsuliyyət hissi qoyur ki,
biz bunu dinamik göstərici üzrə olan təhlillərdən, müəllimlərin əldə etdikləri
nəticələrdən də aydın şəkildə gördük. Ən əsası bu təhlillər onu göstərdi ki,
işçi qrupunun fəaliyyətinin, bütün bu işlərin arxasında gərgin əmək dayanır.
Çıxış edən natiqlər işçi qrupunun fəaliyyətinin bundan sonra da yüksək
səviyyədə davam edəcəyini vurğulayaraq gələcək işlərində uğurlar arzulayıblar. Sonda rayon Təhsil
şöbəsinin nəzdində yaradılmış işçi qrupunun 2016-2017, 2017-2018 və
2018-2019-cu tədris illərində səmərəli fəaliyyətləri nəzərə alınaraq bir
qrupuna, eləcə də təlim fəaliyyətinin dinamik göstəricisi yaxşıdan yüksək,
ortadan yüksək və zəifdən yüksək olan bir qrup müəllimə Qazax Rayon İcra
Hakimiyyəti başçısının Fəxri Fərmanları təqdim olunub. Qazax Rayon İcra
Hakimiyyətinin başçısı Rəcəb Babaşov tədbirə yekun vuraraq qazanılan uğurları
əldə saxlamaq və bu göstəriciləri daha da artırmaq üçün böyük səylə çalışmağı
tövsiyə edib. Bildirib ki, rayonumuzda bunun üçün hər cür imkan vardır. Bu
imkanlardan səmərəli istifadə etməklə daha böyük uğurlar qazanılmalıdır. GOYEZEN.AZ
Facebook-da paylaş