İcra başçısı Gəncə Səyyar “ASAN xidmət" avtobusunda vətəndaşlara göstərilən xidmətlərlə maraqlanıb
Bu gün birmənalı
şəkildə söyləyə bilərik ki, ölkəmizdə vətəndaş amili bütün sahələrdə ön plana
çəkilir. Vətəndaşlara keyfiyyətli və şəffaflıq prinsipləri əsasında xidmətlər
təqdim edən "ASAN xidmət” də bunun əyani sübutudur. Qısa müddətdə ölkə əhalisinin
böyük inam və rəğbətini qazanan "ASAN xidmət” bu gün nəinki Azərbaycanda,
eləcə də ölkə hüdudlarından kənarda da kifayət qədər tanınır və seçilir. Xidmətin başlıca
prinsiplərindən biri isə respublikamızın bütün bölgələrini əhatə etməsi, "ASAN
xidmət”in fəaliyyət göstərmədiyi ünvanlarda belə sakinlərə xidmət
göstərilməsidir. Səyyar xidmətin həyata keçirilməsinin əsas məqsədi
dövlət xidmətlərinin vətəndaşlara daha rahat, yeni və innovativ üsullarla
təqdim edilməsi, vətəndaşlar üçün əlçatanlığın təmini və vətəndaş məmnunluğuna
nail olunmasıdır. Demək olar ki, Qazax rayon sakinləri də mütəmadi olaraq "ASAN xidmət”in
fəaliyyətindən yararlanır. Xəbər verdiyimiz kimi,
Gəncə Səyyar "ASAN xidmət”in nümayəndələri 6 noyabr 2019-cu il
tarixdən texnika ilə təchiz olunmuş xüsusi avtobusla Qazax
şəhəri, Ş.Xiyabanı küçəsi 12 ünvanında (mərkəzi poçtla üzbəüz) əhaliyə səyyar
xidmət göstərməkdədir. Bu gün Qazax Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Rəcəb
Babaşov Gəncə Səyyar "ASAN xidmət” avtobusunun yerləşdiyi
ünvana gələrək əhaliyə göstərilən xidmətlərlə maraqlanıb. "ASAN xidmət” nümayəndələrinin rahat şəkildə
fəaliyyət göstərmələri üçün yaradılan şəraitlə tanış olub. Sakinlərin fikirlərini
öyrənib, necə xidmət göstərilməsi barədə soruşub. Səyyar "ASAN
xidmət”in qrup rəhbəri Mehrac Cabbarlı rayon
rəhbərliyinə məlumat verib ki, 5 dekabr 2019-cu il tarixədək səyyar
şəkildə göstərilən xidmətlər əsasən Azərbaycan Respublikasının Daxili
İşlər Nazirliyi, Dövlət Sosial Müdafiə Fondu, Əmlak Məsələləri Dövlət Komitəsi,
Ədliyyə Nazirliyi tərəfindən təqdim olunur.Qeyd edib ki, 30 gün müddətində səyyar şəkildə göstərilən bu
xidmətlərə torpaq üzərində mülkiyyət hüquqlarının təkrar dövlət
qeydiyyatına alınması barədə çıxarışın, həmin torpaq sahəsinin planının və
ölçüsünün verilməsi, tərcümə xidməti, tibb xidməti, bank xidməti (dövlət
rüsumlarının və xidmət haqlarının qəbulu), daşınmaz əmlakın təsvirinə, dövlət
qeydiyyatına alınmış hüquqlara və onların məhdudlaşdırılmasına (yüklülüyünə)
dair dövlət reyestrindən arayışların verilməsi, mənzillər üzərində mülkiyyət
hüquqlarının dövlət qeydiyyatına alınması barədə çıxarışların verilməsi,
yaşayış evləri (fərdi) üzərində mülkiyyət hüquqlarının dövlət qeydiyyatına
alınması barədə çıxarışların (ilkin qeydiyyat istisna olmaqla) verilməsi, əmək
pensiyalarının təyin edilməsi, ümumvətəndaş pasportlarının verilməsi və
dəyişdirilməsi, şəxsiyyət vəsiqələrinin verilməsi və dəyişdirilməsi,
vətəndaşlıq vəziyyəti aktlarının dövlət qeydiyyatı və notariat fəaliyyəti daxildir. Qrup
rəhbəri avtobusun fəaliyyətə başladığı andan bu günə kimi müraciət edən 3808 nəfər vətəndaşdan 3349 nəfərə xidmət
göstərildiyini bildirib. Respublika Prezidenti İlham Əliyevin tapşırığına əsasən vətəndaşların
rahatlığını təmin etmək məqədilə təşkil olunmuş bu xidməti bu gün müraciət
etmiş rayon sakinləri də yüksək qiymətləndiriblər. Onlar üçün yaradılan şəraitə
və yüksək xidmətə görə ölkə başçısına dərin minnətdarlıqlarını çatdırıblar. Vətəndaşlara
göstərilən gözəl və nümunəvi xidmətlərinə görə bütün
dünyada bir brendə çevrilən "ASAN
xidmət”i Azərbaycanda həyata keçirilən ən uğurlu layihələrdən biri hesab
etdiklərini vurğulayıblar. Məlumat üçün qeyd edək ki, Səyyar
"ASAN xidmət" avtobusunda sənəd qəbulu həftə içi və şənbə günü saat
10:00-dan 17:30-dək (nahar fasiləsi 14:00-dan 15:00-dək) həyata keçirilir.
Hazır sənədin verilməsi isə həftə içi və şənbə günü saat 10:00-dan 18:00-dək
(nahar fasiləsi 14:00-dan 15:00-dək) təşkil olunur.
GOYEZEN.AZ
Facebook-da paylaş